Hundbädd + skolfoto + hälta.

Idag gjorde jag klippet på min praktik, en kund hade skickat tillbaka en stor svart hundbädd i skinn.. verkligen fin är den, men den hade gått sönder lite i skinnet.. så den skulle kastas, men nej den klapp jag till min store hund teero, så nu får han också ligga lika skönt som orka gör i sin, skillnaden är .. att Orkas kostade 199:- på ullared, dock är den jätte fin och mjuk, och hon älskar verkligen den.. men den jag klapp till Teero kostar igentligen närmare två tusen .. puh!! klippet ..

Orka är fortfarande halt sen förra söndagen, tråkigt .. inte velat jobba med henne så skadan blir värre eller hon belastar benet.. imorgon ska mamma ringa veterinären för jag är på jobb och kan inte ringa, ska höra vad veterinären anser jag ska göra och vad det kan vara som ligger bakom hältan .. säger hon det inte är någon fara så tränar jag orka ett hårt pass imorgon :) hoppas jag får grönt ljus, gud så taggad hon är, och fan va kul det kommer bli att jobba med henne!

förlåt för min urkassa uppdatering, men tid är det ända jag inte har!! :(
men uppdaterar nog imorgon om hur träningspasset gick, om jag fick grönt ljus och vad veterinären sa!

här kommer en bild på mig och Orka som jag klippt ut ur vårt klassfoto, jag sitte rlite konstigt då jag fick hålla mitt lilla hjärta i halsbandet, hon ville ju INTE sitta still! haha.
ps, mitt skolfoto, eller ja .. eftersom jag går hundgymnasie, så är våran hundar med på våran skolfoto såklart, riktigt fräckt! fått höra att mitt blev jätte bra, hoppas på det, har bara tagit en tjuvkik när vi fottade, men det kommer också komma upp, förmodligen på måndag när jag är tillbaka i skolan :) håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0